2013-03-18

Z myślą o wygodzie naszych Klientów od dnia 25 marca rozszerzamy funkcjonalność Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta BNP Paribas Bank Polska SA

Zaplanowane zmiany mają na celu m.in. skrócenie czasu oczekiwania na połączenie oraz ułatwienie dostępu do informacji nt produktów banku. Pozwolą również na automatyczne uzyskanie informacji dotyczących np. salda rachunku, terminu płatności kredytu, wysokości raty czy numeru rachunku do spłaty karty kredytowej i wiele innych.
W celu uzyskania szerszych informacji zapraszamy do kontaktu pod numerem: (0 22) 566 90 00 lub 801 367 847.

Zasady logowania do serwisu pozostają bez zmian.

Informujemy, ze w związku z koniecznością wykonania w/w zmiany w dniach 23-24 marca automatyczny serwis transakcyjny w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta będzie utrudniony. Za powstałe niedogodności przepraszamy.

powrót