2013-04-07

Nowa Pl@net - przed zalogowaniem sprawdź ustawienia Twojej przeglądarki

Krok 1 – Sprawdź jaką masz przeglądarkę

Informację o wersji posiadanej przeglądarki oraz protokole szyfrowania znajdziesz wybierając z menu opcję "Pomoc", a następnie (w zależności od przeglądarki):

Krok 2 – Jesli potrzeba, zaktualizuj przeglądarkę

Zalecane przeglądarki

Krok 3 – Usuń tymczasowe pliki

Usuń internetowe pliki tymczasowe, żeby system Pl@net działał poprawnie.

Można to zrobić w prosty i szybki sposób poprzez naciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DEL, a następnie w zależności od przeglądarki:

Krok 4 – tryb zgodności

Należy „wycisnąć” drugą ikonę na prawo od paska adresu (patrz poniżej) Teraz system Pl@net będzie działać prawidłowo.

W razie problemów prosimy o kontakt z infolinią.

powrót