2009-10-08

Fortis Bank Polska SA pod nową marką

W ciągu najbliższego miesiąca na większości placówek połączonego Fortis Banku i dawnego Dominet Banku pojawi się nowe oznakowanie: BNP Paribas Fortis.

Nazwa formalno-prawna banku to nadal: Fortis Bank Polska SA.

W maju tego roku sfinalizowane zostało przejęcie pakietu kontrolnego Fortis Banku Belgia przez grupę BNP Paribas. Tym samym, polski Fortis Bank – poprzez swojego bezpośredniego właściciela – dołączył do struktur BNP Paribas.

Następstwem zmian o charakterze właścicielskim jest rebranding Fortis Banku Polska. Bank wprowadza tzw. „logo hybrydowe” (logo to funkcjonuje już w Belgii). Bazuje on na znajomości marki Fortis, a jednocześnie buduje świadomość marki nowego właściciela – instytucji rozpoznawanej w Europie i na świecie.

Nowy logotyp wprowadzany jest stopniowo. W sierpniu tego roku pojawił się on na wyciągach. Klienci, którzy odwiedzili jeden z oddziałów Fortis Banku mogli zobaczyć go także na drukach operacyjnych czy materiałach promocyjnych – ulotkach produktowych i plakatach.

Na początku października zmienił się adres strony internetowej banku (dotychczasowy adres będzie funkcjonował jako alias jeszcze przez rok). Odświeżony został również wygląd witryny internetowej banku. Analogiczne zmiany objęły także systemy bankowości internetowej.

O tym, że Fortis Bank Polska stał się częścią BNP Paribas jego klienci informowani byli listownie jeszcze w maju tego roku. Z kolei w sierpniu, otrzymali korespondencję, z której dowiadywali się o aktualnie przeprowadzanych zmianach brandingowych.

Na przełomie października i listopada w mediach rozpocznie się kampania reklamowa wprowadzająca markę BNP Paribas Fortis na polski rynek. W listopadzie marka ta pojawi się dodatkowo w telewizji i Internecie w ramach kampanii promującej nowy depozyt.

 

Informacje prasowe

powrót