2010-03-30

Nowy kanał komunikacji z bankiem przez Skype’a

BNP Paribas Fortis uruchomił bezpłatny kanał komunikacji dla klientów korzystających z usług internetowych.

Klienci banku od wtorku 30 marca mogą kontaktować się z infolinią przez komunikator Skype. Na stronie internetowej znajduje się ikona umożliwiająca bezpłatne połączenie poprzez Skype’a z infolinią banku (strona główna i sekcja Kontakt). Innym sposobem połączenia jest wyszukanie nicku banku BNPParibasFortis w komunikatorze Skype.

Dzwoniąc przez Skype’a do BNP Paribas Fortisu, użytkownik łączony jest z centrum telefonicznym, w którym ma do dyspozycji:

Dzięki nowej usłudze klienci mają łatwiejszy dostęp do informacji na temat oferty banku; mogą oni także korzystać z kolejnego kanału zarządzania rachunkiem.

Skype’a można pobrać ze strony www.skype.com, na której również można dowiedzieć się jak korzystać z aplikacji.

powrót