BNP Paribas
logowanie
 

Dla Klientów dawnego BGŻ

eBGŻ

 
zaloguj się
Platforma
Finansowa
dla Firm
zaloguj się
Zlecenia giełdowe zaloguj się Załóż rachunek

Portfele

Sprawdź
wartość
portfela
zaloguj się

Dla Klientów dawnego BNP Paribas

PL@NET

 
zaloguj się
BiznesPL@NET

 
zaloguj się

Nagrody

Nagroda Employer Branding Excellence Awards 2013 dla BNP Paribas

Główna nagroda tegorocznego konkursu Employer Branding Excellence Awards, organizowanego przez HRM Institute, trafiła do BNP Paribas Banku Polska i Ciszewski MSL Financial Communications. Wspólnie przygotowana kampania „Festiwal Wartości” otrzymała najważniejsze wyróżnienie w kategorii Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa.

Po raz drugi w Polsce, podczas konferencji Employer Branding Management Summit, na uroczystej Gali 5 czerwca 2013 zostały wręczone nagrody Employer Branding Excellence Awards. BNP Paribas Bank Polska został zwycięzcą głównej nagrody w kategorii Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa. Zwycięski projekt „Festiwal Wartości”, przygotowany we współpracy z agencją Ciszewski MSL Financial Communications, to niekonwencjonalna kampania mająca na celu wypromowanie wewnętrznie wartości Grupy BNP Paribas: ambicji, kreatywności, zaangażowania i umiejętności reagowania.

Do konkursu zgłoszono 32 prace. Nagrody w konkursie przyznawane były w czterech kategoriach: Doskonała Strategia Employer Branding, Doskonała Kampania Internetowa, Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline oraz w nowej kategorii Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa. BNP Paribas Bank zwyciężył obok takich marek jak PwC, Ernst & Young, PKO Bank Polski, wyprzedzając w swojej kategorii m.in. Danone.

- Bank po zakończonym procesie zmian organizacyjnych i rebrandingu chciał przybliżyć pracownikom, na jakich elementach oparta jest kultura organizacji – mówi Katarzyna Mroczkowska, kierownik zespołu PR BNP Paribas Banku Polska. - Kampania trwająca 4 miesiące podzielona była na etapy, w których promowana była jedna z wartości grupy: ambicja, kreatywność, zaangażowanie i umiejętność reagowania. Całość działań odbywała się w konwencji festiwalu filmowego. Położyliśmy nacisk na angażowanie pracowników i wzmacnianie wewnętrznego dialogu. W działaniach wykorzystywano zarówno narzędzia elektroniczne jak i tradycyjne, w tym niestandardowe działania teaserowe – mówi Katarzyna Mroczkowska.

- Dbałość o dobrą komunikację z pracownikami i budowanie w ich oczach prawdziwego wizerunku pracodawcy daje często lepsze efekty dla marki niż udział we wszystkich targach pracy. Wiele organizacji inwestujących duże budżety w działania zewnętrzne jest często rozczarowanych ich rezultatami, ponieważ zaniedbują wewnętrzny employer branding i w konsekwencji ich strategia jest niespójna i źle oceniania zarówno przez pracowników, jak i potencjalnych kandydatów do pracy. Warto to uświadamiać zarządom firm i proponować rozwiązania, które oddziaływują na obydwa te obszary - mówi Hubert Kifner kierujący praktyką employer branding w Ciszewski MSL Financial Communications.

Konkurs został zorganizowany przez HRM Institute. Jest to platforma wymiany wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk w obszarach szeroko rozumianego Human Resources Managementu, a w szczególności: employer brandingu, badaniu i doskonaleniu środowiska pracy, angażowania zespołu, marketingu rekrutacyjnego i zarządzania talentami. Jednym z celów działalności HRM Institute jest poszukiwanie i wyróżnianie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce.
Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000011571, posiadający NIP 526-10-08-546 oraz kapitał zakładowy w wysokości 84 238 318 zł w całości wpłacony.