Logowanie do aplikacji Mobile Pl@net



Aby możliwe było logowanie do aplikacji mobilnej, konieczne jest wykonanie jej aktywacji. Aktywację użytkownik wykonuje samodzielnie poprzez tzw. parowanie urządzenia. Proces aktywacji krok po kroku opisany jest TUTAJ. Po uruchomieniu aplikacji wyświetli się tzw. Pulpit – wybierz opcję „Zaloguj”

1Po uruchomieniu aplikacji mobilnej na smartfonie (z aktywowanym dostępem) należy wybrać ikonę ‘Zaloguj’. 2W kolejnym kroku należy wprowadzić zdefiniowany w procesie aktywacji kod PIN i wybrać przycisk ‘Zaloguj’. Na ekranie można sprawdzić również obrazek bezpieczeństwa (powinien pojawić się ten sam, który zdefiniowałeś w Systemie Bankowości Internetowej Pl@net).

Po wpisaniu Kodu Pin naciśnij Zaloguj.

3 Po wciśnięciu ‘Zaloguj” jesteś już w aplikacji i możesz korzystać ze wszystkich dostępnych w niej funkcji.




< Powrót
Nota prawna © 2015 Bank BGŻ BNP Paribas S.A.