Bank zmieniającego się świata
Oferta

Zmiana Systemu eBGŻ na System Pl@net

Uprzejmie informujemy, że 14 listopada 2016 roku, po połączeniu systemów informatycznych Banku BGŻ BNP Paribas, dotychczasowy system eBGŻ został zastąpiony systemem Pl@Net.

Oznacza to, że serwis bankowości internetowej dawnego Banku BGŻ - www.ebgz.pl nie jest już dostępny. Logowanie do systemu Pl@Net będzie możliwe na stronie internetowej Banku: www.bgzbnpparibas.pl lub pod adresem: https://planet.bgzbnpparibas.pl/

 

 

Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dla klientów korzystajacych z serwisu eBGŻ

 

Pierwsze logowanie

 

  • Przy pierwszym logowaniu do systemu Pl@Net (począwszy od 14 listopada br.), należy użyć dotychczasowej nazwy Użytkownika (dowolnej, jeśli miałeś ich kilka). Na numer telefonu, na który obecnie przesyłane są SMSy do potwierdzania transakcji w eBGŻ, zostanie przesłane hasło startowe do systemu Pl@Net. Po wprowadzeniu hasła startowego, system poprosi o ustawienie nowego hasła do systemu Pl@Net. Nowe hasło będzie potem obowiązywało dla każdego Twojego loginu/aliasu posiadanego dotychczas w serwisie eBGŻ.
  • Przy kolejnym logowaniu do systemu Pl@Net, po podaniu swojej nazwy użytkownika zostaniesz poproszony przez system o podanie hasła, które będzie maskowane przez system ze względów bezpieczeństwa. Oznacza to, że za każdym razem system poprosi o inne znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła i za każdym razem może pokazać różną liczbę znaków (niezależnie od tego, ile znaków posiada Twoje hasło). Należy więc po kolei, zaczynając od lewej strony, wprowadzać wymagane znaki - np. piąty, siódmy, ósmy i dziewiąty.
  • Pamiętaj! Twój symbol/obrazek, dotychczas widoczny podczas logowania, w systemie Pl@Net będzie widoczny dopiero po zalogowaniu do serwisu. Pamiętaj aby sprawdzić, czy wyświetlony obrazek jest Twoim symbolem. Jeżeli nie, wyloguj się z serwisu i skontaktuj z infolinią 801 321 123
Autoryzacja

Autoryzacja transakcji będzie nadal odbywać się za pomocą hasła SMS (pozostanie bez zmian). SMSy niezbędne do autoryzacji w systemie Pl@Net będą wysyłane od nadawcy BankBGZBNPP.

Logowanie Klientów posiadajacych kilka loginów
  • Jeśli do tej pory posiadałeś więcej niż jeden login do serwisu eBGZ (np. właściciel, współwłaściciel, pełnomocnik), to w systemie Pl@Net będziesz miał możliwość przełączania się pomiędzy nimi. W tym celu należy skorzystać z funkcjonalności tzw. przepustek. Funkcjonalność ta pozwala przełączać widok rachunków podpiętych do danego loginu posiadanego w serwisie eBGŻ. W prawym górnym rogu widnieje numer klienta, a także nazwa właściciela np. Jan Kowalski.

 

 

  • Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musisz pamiętać wszystkich loginów, wystarczy, że zalogujesz się jednym z posiadanych, a będziesz miał dostęp do swoich rachunków - zarówno osobistych, jak i firmowych (jeżeli takie posiadasz). Przy przełączaniu na przepustkę firmową zostaniesz poproszony o wprowadzenie hasła z tokena. Jeżeli posiadasz konto osobiste i firmowe, po zalogowaniu jako pierwsze widoczne będzie konto osobiste. Ustawienia domyślne można zmienić po zalogowaniu do Pl@Net w sekcji Mój Profi > Ustawienia ogólne.
Ważne
  • Jeżeli w eBGZ miałeś zdefiniowane przypomnienia, po przejściu na system Pl@Net obecnie ustawione przypomnienia zostaną wyłączone. Bank będzie informował Cię sms’em jedynie o niewykonanych płatnościach.

 

 

  • Aby otrzymywać informacje o innych zdarzeniach, w serwisie Pl@Net należy ustawić nowe powiadomienia zgodnie z funkcjonalnością.

 

 

  • Historia operacji na rachunku oraz wyciągi dostępne będą za okres ostatnich 12 miesięcy. Dostęp do danych starszych niż 12 miesięcy możliwy będzie jedynie w oddziale Banku.
Nowe funkcjonalności w systemie
  1. Przelewy natychmiastowe

Wykonanie przelewu w ten sposób gwarantuje, że środki znajdą się na rachunku odbiorcy w ciągu kilku minut. To praktyczne rozwiązanie sprawdza się zawsze, gdy musisz błyskawicznie uregulować należności lub natychmiast wysłać komuś pieniądze.

 

 

  1. Zarządzanie finansami Zakładka Zarządzanie finansami prezentuje najbardziej potrzebne informacje o stanie domowych finansów

 

 

Widget Raportów przedstawia w dwóch zakładkach kolejno:

  • strukturę wydatków w bieżącym miesiącu na wykresie kołowym
  • wydatki w czasie, na wykresie słupkowym, obejmujące okres ostatnich 6 miesięcy. Przycisk Pokaż więcej prowadzi do modułu Raporty.

 

 

Widget Limity na moje wydatki prezentuje stan założonych przez Użytkownika limitów. W celu modyfikacji lub dodania nowych limitów należy wybrać przycisk Pokaż więcej prowadzący do modułu Limity.

 

 

  1. Niebawem w systemie możliwe będzie także:
  • wprowadzanie zleceń stałych oraz planów ratalnych karty kredytowej
  • doładowanie liczników energetycznych.
Serwis dedykowany na telefony komórkowe

Serwis eBGŻ Lite zostanie wyłączony 10 listopada 2016 roku i od 14 listopada 2016 roku zostanie zastąpiony aplikacją Mobile Pl@net, która została zaprojektowana dla telefonów z systemem Android oraz iOS. Aplikację Mobile Pl@net będzie można pobrać bezpośrednio na swoje urządzenie z Google Play lub App Store.

 

 

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń