Bank zmieniającego się świata
Oferta
Płatności kartą zbliżeniową

Wygodnie, łatwo, bez kolejek

Kontakt z doradcą
Produkt dostępny:
Oddziały

Poznaj korzyści płatności kartą zbliżeniową

Zamów rozmowę z doradcą

Bezpieczeństwo

  • Karta aktywuje się jedynie na sygnał terminala
  • Płatności o dużej wartości mogą być w niektórych krajach niemożliwe do wykonania sposobem zbliżeniowym. W przypadku niektórych terminali mogą być wymagane podpisy (zdarza się to jednak rzadko)
  • Ograniczenie ryzyka otrzymania niewłaściwych dokumentów
  • Tryb zbliżeniowy uniemożliwia odczytanie przez czytnik danych wykorzystywanych do zakupów internetowych, takich jak nazwisko użytkownika karty czy trzycyfrowy numer na jej odwrocie
  • Wbudowane mechanizmy zabezpieczające zapewniają, że transakcja może zostać zrealizowana wyłącznie, gdy czytnik zbliżeniowy zostanie aktywowany przez kasjera. Karta podczas jednej transakcji może zostać obciążona tylko jeden raz
  • Transakcje powyżej 50 zł wymagają autoryzacji numerem PIN (indywidualny 4 cyfrowy kod), znanym wyłącznie właścicielowi karty. Niektóre wybrane transakcje na niższe kwoty ze względów bezpieczeństwa również mogą wymagać podania PIN

Co zrobić w przypadku utraty karty?

Jeżeli zgubiłeś kartę, skradziono Ci ją lub ktoś nieuprawniony jej użył, niezwłocznie zgłoś ten fakt telefonicznie pod czynnym przez całą dobę numerem telefonu:

z telefonu stacjonarnego i komórkowego

801 321 123 

Opłata za połączenie według cennika operatora

z zagranicy i telefonu komórkowego

+48 22 134 00 00

Opłata za połączenie według cennika operatora

System Zastrzegania Kart

+48 828 828 828 

Opłata za połączenie według cennika operatora

Dodatkowe informacje o płatnościach zbliżeniowych

Dodatkowe informacje o płatnościach zbliżeniowych

  • Transakcje zbliżeniowe pokazywane są razem z innymi płatnościami na wyciągu z karty. Można je także śledzić w eBGŻ jako pozycje w historii rachunku
  • Karta zbliżeniowa może być również używana w tradycyjnych czytnikach, wymagających włożenia karty.
  • Jeśli karta nie działa prawidłowo, wówczas należy się skontaktować z Bankiem. Odrzucenie transakcji może mieć różne przyczyny, m.in.: niewystarczające saldo, mechaniczne uszkodzenie karty lub awaria terminala.
  • Losowo wybrane transakcje mogą wymagać podania kodu PIN.

Masz pytania dotyczące produktu?

Zadzwoń do nas

801 321 123

+48 22 134 00 00

Opłata wg taryfy Operatora

Przyjdź do Oddziału

Ponad 500 oddziałów w kraju

Znajdź oddział

 

Zobacz również

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń