Bank zmieniającego się świata
Oferta
ZŁOTA KARTA DEBETOWA MASTERCARD

Karta dwuwalutowa z pakietem ubezpieczeń

Kontakt z Doradcą
Produkt dostępny:
Oddziały

Co zyskujesz ze Złotą kartą debetową MasterCard?

Płać kartą i korzystaj z bezpłatnych bankomatów! Karty Banku BGŻ BNP Paribas to szybki i bezpieczny dostęp do Twoich pieniędzy. Sprawdź jakie to proste!

Zamów rozmowę z doradcą

Jak aktywować kartę?

Podczas pierwszej wypłaty gotówki z bankomatu

Płacąc kartą za zakupy z użyciem PIN-u

Dzwoniąc na infolinię Banku

801 321 123

Logując się do serwisu i wybierając opcję „aktywuj kartę”

Zaloguj się do Pl@net

Najczęściej zadawane pytania

  • Ile wynosi opłata za kartę?

    Nie pobieramy opłat za wydanie i obsługę Złotej karty debetowej Mastercard wydanej dla Posiadaczy konta.

  • Jakie są limity na karcie?

    Maksymalne limity dla Złotej karty płatniczej MasterCard wydawanej do Konta bardzo osobistego:
    Maksymalne dzienne limity kwotowe:

    • limit gotówkowy: 20 000 zł
    • limit bezgotówkowy: 99 999 zł, w tym:
      • limit transakcji internetowych: 50 000 zł
      • limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 20 000 zł
         

    Maksymalne dzienne limity ilościowe:

    • limit gotówkowy: 20
    • limit bezgotówkowy: 50, w tym:
      • limit transakcji internetowych: 50
      • limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 10

        Jeżeli chcesz zmienić limity płatności, zadzwoń na infolinię Banku pod numer 801 321 123 lub zaloguj się do serwisu bankowości internetowej
  • Co zrobić jeśli zapomnę loginu i hasła?

    Jeśli zapomnisz login lub hasło, skontaktuj się z konsultantem bankowości telefonicznej lub z doradcą w oddziale Banku BGŻ BNP Paribas S.A

  • Jak działa karta za granicą?
    • Wypłaty z bankomatu za granicą są bezpłatne, możliwe jest jednak naliczenie prowizji przez operatora bankomatu zagranicznego. Wysokość tej opłaty jest wskazana przed wypłatą pieniędzy
    • Dwuwalutowość Złotej karty MasterCard® z funkcjonalnością zbliżeniową do Konta bardzo osobistego – jest to możliwość „przepinania” karty pomiędzy rachunkami w złotych i euro prowadzonymi w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Funkcjonalność ta pozwala na dokonywanie transakcji w walucie obcej, pomijających przewalutowanie euro na złotówki. Wystarczy, że na czas wyjazdu za granicę bezpłatnie zlecisz powiązanie karty z założonym w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. rachunkiem w euro. Od momentu przepięcia karty do rachunku w euro do chwili ponownego przepięcia karty do konta w złotych, wszystkie transakcje będą rozliczane w ciężar rachunku prowadzonego w euro. 

      Warto wiedzieć, że transakcje kartami MasterCard® wydawanymi przez Bank BGŻ BNP Paribas S.A. realizowane w walucie: 

      PLN – jeśli karta powiązana z kontem w złotych obciążają rachunek wartością takiej transakcji, jeśli karta powiązana z rachunkiem w euro równowartością kwoty w złotych przeliczonej na euro wg kursu kupna walut w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. 

      EUR – jeśli karta powiązana z kontem w złotych obciążają rachunek równowartością kwoty w euro przeliczonej na złoty wg kursu sprzedaży walut w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. , jeśli karta powiązana z rachunkiem w euro wartością takiej transakcji bez żadnych kosztów związanych z przewalutowaniem 

      Innej niż PLN czy EUR – są przeliczane na euro przez organizację płatniczą (MasterCard), a następnie księgowane przez Bank wg zasady analogicznej dla transakcji w euro. 

      W przypadku powiązania karty z rachunkiem w euro oszczędności wynikające z ograniczenia kosztów związanych z przewalutowaniem są osiągane przy realizacji transakcji zarówno w strefie euro (brak przewalutowania) jak i w innych obcych krajach (jedno przewalutowanie w miejsce dwóch, co ma miejsce w przypadku kart powiązanych z kontem w złotych).

              UWAGA: Dwuwalutowość karty dotyczy Złotej karty MasterCard wydawanej do Konta bardzo osobistego

  • Czy można wypłacać w euro?

    Posiadacze karty do konta w Banku BGŻ BNP Paribas mają możliwość korzystania z usługi wypłaty gotówki w walucie euro w bankomatach sieci Euronet na terenie Polski.

    Operacja wypłaty euro polega na obciążeniu konta klienta, z którym powiązana jest karta, równowartością wypłaconej kwoty euro przeliczoną na złoty wg kursu walut stosowanego przez Euronet dla tego typu transakcji. Bank otrzymaną w złotych kwotę transakcji zaksięguje w ciężar:

    • Konta osobistego prowadzonego w złotych
    • Rachunku w euro w przypadku kart powiązanych w momencie wypłaty z rachunkiem w euro (usługa dostępna wyłącznie w przypadku kart wydawanych do Kont bardzo osobistych). Rachunek w euro zostanie obciążony równowartością otrzymanej w złotych kwoty, przeliczonej na euro wg kursu kupna walut w Banku BGŻ BNP Paribas S.A.

     

  • Czy korzystanie z karty jest bezpieczne?

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych i kredytowych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Tobą nie może ich znać

    Zanim potwierdzisz jakąkolwiek operację na swoim koncie, przeczytaj uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdź dokładnie dane dotyczące zleconej przez Ciebie operacji

    Nasze karty płatnicze to gwarancja bezpieczeństwa dla Twoich pieniędzy:

    • Kod PIN czyli indywidualny 4 cyfrowy kod, znany wyłącznie właścicielowi karty. Nie wolno udostępniać go innym osobom
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty oraz spis usług z nią powiązanych. Twoja karta posiada również wbudowany pasek magnetyczny, dzięki czemu możesz nią zapłacić w terminalu przystosowanym do obsługi kart z chipem oraz w terminalu przyjmującym karty z paskiem magnetycznym 
    • Twoje imię i nazwisko – pamiętaj, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel
    • Twój podpis na odwrocie karty. Niepodpisane karty uważane są za nieważne - pamiętaj, że podpis złożony na karcie jest dodatkowym zabezpieczeniem w przypadku jej zagubienia lub kradzieży! 
    • Dodatkowym zabezpieczeniem jest trudny do podrobienia hologram na awersie karty
  • Co zrobić jeśli bankomat nie oddał mi karty?

    Jeśli bankomat nie oddał Ci karty, skontaktuj się bezpośrednio z Bankiem BGŻ BNP Paribas S.A. pod numerem 801 321 123 lub 22 566 99 99

  • Gdzie zgłosić próbę włamania się na konto?

    Jeśli podejrzewasz, że ktoś włamał się na Twoje konto (np. po zalogowaniu do serwisu bankowości internetowej widzisz transakcje których nie jesteś w stanie zidentyfikować), pilnie skontaktuj się z konsultantem pod numerem 801 321 123 lub 22 566 99 99

  • Jakie są podstawowe zasady bezpieczeństwa przy logowaniu się do bankowości internetowej?
    • Zwróć szczególną uwagę na brak ikonki kłódki w polu adresu strony w danej przeglądarce – jeśli jej nie ma, Twoje połączenie nie jest bezpieczne
    • Unikaj korzystania z nieznanych komputerów
    • Pamiętaj o skutecznych zabezpieczeniach antywirusowych i ich aktualizacji
    • Adres serwisu bankowości internetowej najbezpieczniej wpisywać ręcznie, dzięki temu masz pewność, że trafisz na właściwą stronę systemu transakcyjnego

Jak zgłosić kradzież lub zagubienie karty?

Zgłoszenie w oddziale

Zgłoś fakt kradzieży lub zagubienie karty płatniczej w dowolnym oddziale Banku BGZ BNP Paribas S.A.

ZNAJDŹ ODDZIAŁ

Połączenie z Polski

Zgłoś kradzież lub zagubienie karty płatniczej Banku BGŻ BNP Paribas S.A. pod czynnym przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, numerem telefonu:

801 321 123

Połączenie z zagranicy

Jeśli jesteś za granicą, zgłoś kradzież lub zagubienie karty płatniczej pod czynnym numerem telefonu:

+48 22 134 00 00

i zastrzeż kartę w dowolnym oddziale banku oznaczonym logo MasterCard (dotyczy kart z logo MasterCard)

Dokumenty

 
Taryfa Prowizji i Opłat
 
Umowa ramowa Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu dla klientów detalicznych
 
Warunki ubezpieczenia grupowego posiadaczy i użytkowników Złotych kart MasterCard wydawanych przez Bank BGŻ BNP Paribas S.A. do Kont bardzo osobistych
 
Karta produktu dot. ubezpieczeń
 
Instrukcja jak przepiąć kartę do rachunku w euro w systemie Pl@net
 
Warunki i deklaracja przystąpienia do ubezpieczenia Bezpieczna Podróż
 
Karta produktu Bezpieczna Podróż

Zobacz również

1 Niezależnie od opłat pobieranych przez Bank BGŻ BNPP Paribas opłata może być pobierana przez właściciela bankomatu, dlatego zawsze należy dokładnie czytać informacje wyświetlane na ekranie bankomatu.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń