Bank zmieniającego się świata
Oferta
MULTIGWARANCJA

Miej pewność

Kontakt z Doradcą
Produkt dostępny:
Telefon
Punkty Kredytowe

Co zyskujesz z Ubezpieczeniem MultiGwarancja?

Ubezpieczenie jest dostępne dla klientów posiadających wybrane karty kredytowe* Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Dokładamy starań, aby systematycznie rozszerzać ofertę dla jak największej liczby klientów. Chcesz mieć pewność, że w razie nieoczekiwanych sytuacji nie zostaniesz pozbawiony najpotrzebniejszego w domu sprzętu RTV/AGD? Ubezpieczenie „MultiGwarancja” zapewni ochronę niezbędnych urządzeń. Ten wyjątkowy program umożliwia:

WARIANTY UBEZPIECZENIA

Masz pytania dotyczące produktu?

Zadzwoń do nas

801 321 123

+48 22 134 00 00

Opłata za połączenie wg cennika Operatora

Przyjdź do
punktu kredytowego

 

Znajdź oddział

 

Przydatne informacje

Bank BGŻ BNP Paribas oferując ubezpieczenie MultiGwarancja w AIG Europe Limited Oddział w Polsce, działa jako agent ubezpieczeniowy.

Ubezpieczyciel: AIG Europe Limited Oddział w Polsce

W celu uzyskania pomocy należy skontaktować się z Infolinią Ubezpieczyciela pod numerem telefonu:

(22) 545 85 15*
*koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora
Infolinia czynna jest od pon. do pt. w godz. 8.00 do 18.00

Skargi i reklamacje można składać w formie pisemnej na adres: AIG Europe Limited Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce, ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa lub telefonicznie pod numerem telefonu (22) 545 85 25 albo ustnie do protokołu podczas wizyty w siedzibie Ubezpieczyciela pod adresem w Warszawie, ul. Marszałkowska 111 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@aig.com

Prosimy pamiętać, by nie dokonywać żadnych napraw samodzielnie, przed kontaktem telefonicznym z Ubezpieczycielem.
Konsultanci Działu Likwidacji Szkód dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00

Dokumenty do pobrania

 
Ogólne Warunki Ubezpieczenia – kredyt ratalny
 
Karta Produktu – kredyt ratalny
 
Ogólne Warunki Ubezpieczenia – karta kredytowa
 
Karta Produktu – karta kredytowa
 
Formularz zgłoszenia roszczenia

Zobacz również

* dotyczy Klientów będących przed dniem połączenia klientami Sygma Bank Polska S.A.

 

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń