Bank zmieniającego się świata
Oferta
  1. Nie udostępniaj swojego urządzenia oraz poufnych danych do logowania osobom trzecim.
  2. Blokuj telefon komórkowy przy użyciu znanego wyłącznie Tobie hasła/kodu PIN/znaku graficznego (w opcji wzór nie jest widoczny). Możesz również ustawić dodatkowy PIN zabezpieczający na karcie SIM.
  3. Instaluj aplikacje pochodzące tylko z oficjalnych źródeł (GooglePlay, AppStore).
  4. Nigdy nie instaluj żadnych aplikacji z nieznanych źródeł. Jeśli ktoś Cię o to prosi, prawdopodobnie jest to próba zainstalowania szkodliwego oprogramowania na Twoim telefonie.
  5. Korzystaj z urządzeń ‘niezrootowanych’ (czyli takich, które nie mają odblokowanego dostępu do plików systemowych).
  6. Aktualizuj na bieżąco swój telefon – jego aplikacje oraz system operacyjny.
  7. Stosuj oprogramowanie antywirusowe.
  8. Nie zapisuj żadnych haseł/kodów PIN w telefonie.
  9. Uważaj na wiadomości sms/mms/e-mail od nieznanych nadawców. Mogą one zawierać linki do stron ze złośliwym oprogramowaniem bądź do fałszywych stron bankowości elektronicznej.
  10. Nie dokonuj odczytu kodów QR z nieznanych źródeł.
  11. Jeśli nie korzystasz w danej chwili z Wi-Fi lub Bluetooth - wyłączaj je.
  12. Bank nie prosi nigdy o instalacje dodatkowych aplikacji lub certyfikatów.
  13. Możesz zastosować opcję zdalnego usuwania danych ze smartfona w przypadku jego zagubienia czy kradzieży.
  14. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem mobilnym a serwerem Banku, są szyfrowane dzięki zastosowaniu protokołu SSL. Gwarantuje to prywatność i poufność transmitowanych danych.
  15. W przypadku kradzieży telefonu zmień dane logowania się do wszystkich usług bankowych oraz zablokuj urządzenie poprzez system Bankowości Internetowej. Skontaktuj się także z Centrum Telefonicznym Banku (infolinia czynna 24/7): 801 321 123, +48 22 134 00 00, (koszt połączenia wg stawki operatora).
  16. Uważaj na podejrzane rozmowy telefoniczne. Czasami oszuści podszywają się pod pracowników Banku, próbując wyłudzić poufne dane. Pamiętaj, że Bank nigdy nie prosi o dane weryfikacyjne takie jak hasła czy loginy.
  17. Uwierzytelnianie w procesie logowania lub autoryzacja operacji w aplikacji mobilnej są możliwe do wykonania przy wykorzystaniu kodu PIN do aplikacji mobilnej, który samodzielnie definiujesz w procesie aktywacji urządzenia. Kod PIN musi zawierać 6-20 cyfr. Należy unikać łatwych do odgadnięcia kombinacji cyfr (np. nie używaj daty urodzin) i zmieniać je regularnie.
  18. Przeglądaj historię operacji w celu wychwycenia transakcji, których nie wykonywałeś. Zwracaj szczególną uwagę na transakcje dokonane kartą debetową lub kredytową. Jeśli wykryjesz niezgodność niezwłocznie zgłoś ten fakt do banku.
  19. Pamiętaj, że Bank BGŻ BNP Paribas nigdy nie przesyła linków w SMS służących do pobrania aplikacji na urządzenia mobilne.
  20. W przypadku systemu Android Bank wymaga wyłączenia opcji „Zezwalaj na instalację aplikacji ze źródeł innych niż sklep Play” – Bank nigdy nie poprosi Cię o jej włączenie.
  21. Twoje urządzenie mobilne stanowi klucz do twojego konta. Jego utrata lub przejęcie przez osoby trzecie może skutkować także przejęciem konta bankowego, a w rezultacie utratą środków.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń