Bank zmieniającego się świata
Oferta
Pl@net

Wygodne zarządzanie finansami

Kontakt
Produkt dostępny:
Online

Co zyskujesz z SYSTEMEM Pl@net?

Pl@net to nowoczesny system bankowości internetowej, który zapewnia pełny i wygodny dostęp do finansów.

Zobacz wersję demonstracyjną systemu Pl@net

Pl@net – demo

Charakterystyka systemu Pl@net

  • Funkcjonalność

    Pl@net to system kompleksowy. Zapewnia zarządzanie wszystkimi posiadanymi produktami bankowymi. Na funkcjonalność Pl@net składają się następujące funkcjonalności:

     

     

    • Wiadomości - zakładka ta zawiera funkcje umożliwiające korespondencję z Bankiem.

     

    • Mój Profil - zakładka dzięki której możesz personalizować system Pl@net dodatkowo zawiera funkcje umożliwiające konfigurację lub zmianę metody logowania, zdefiniowanie powiadomień e-mail/SMS, jakie chcesz otrzymywać.

     

    • Moje Finanse - zakładka ta pozwala na zbiorczy podgląd posiadanych rachunków, lokat, kart i kredytów na jednej stronie, dostępnej po zalogowaniu się do systemu.

     

    • Płatności - w zakładce tej zrealizujesz przelewy krajowe (w tym podatkowe i do ZUS), zagraniczne i przewalutowania, doładujesz konto w telefonie komórkowym. Pomogą Ci w tym szablony płatności, jakie możesz tworzyć w oddzielnej zakładce Szablony płatności lub zapisując wysyłany przelew. Przelewy z przyszłą datą waluty można weryfikować, modyfikować i odwoływać. Pl@net pozwala na wydruk elektronicznego potwierdzenia transakcji lub zapisanie go do pliku PDF.
    • Funkcjonalność „płatności do podpisu”, która znajduje się w zakładce „Płatności”, jest inteligentnym schowkiem do przechowywania przygotowanych transakcji, zanim zdecydujesz się przekazać je do realizacji w banku. Możesz umieścić w „koszyku płatności” różne przelewy, które chce przekazać do realizacji później – w ten sposób łatwiej zaplanujesz i zorganizujesz swoją pracę z systemem Pl@Net. Możesz zebrać w zakładce „Płatności do podpisu” przelewy, które chcesz przekazać do realizacji potwierdzając tylko jednym smsKodem i dzięki temu oszczędzasz czas zlecając przelewy jednym kliknięciem.
    • Zlecenia stałe - obok jednorazowych przelewów Pl@net umożliwia również obsługę zleceń stałych związanych z regulowaniem cyklicznych należności.
    • Szablony płatności - zakładka ta umożliwia stworzenie szablonów, które znacznie skrócą czas tworzenia przelewów. Po wybraniu odpowiedniego szablonu pola w formatce przelewu wypełnią się automatycznie.

     

    • Rachunki - zakładka Rachunki umożliwia zarządzanie rachunkami, nadawanie im własnych przyjaznych nazw, uzyskanie aktualnych informacji dotyczących stanu konta, czyli sprawdzenie salda rachunku, operacji wykonanych na rachunku. Wygenerowany wyciąg, czy historię transakcji można wydrukować lub zapisać do pliku PDF.

     

    • Karty - wybierając tę zakładkę zweryfikujesz dane dotyczące Twoich kart, salda i wykonywanych transakcji, wygenerujesz wyciąg z rachunku karty, spłacisz zadłużenie karty kredytowej.

     

    • Oszczędności - w zakładce Lokaty zgrupowane zostały wszystkie funkcje związane z obsługą lokat terminowych: podgląd, zakładanie, zrywanie i modyfikowanie lokat, podgląd tabeli oprocentowania lokat.

     

    • Inwestycje - zakładka umożliwia nabywanie, konwersję i umarzanie jednostek funduszy inwestycyjnych krajowych oraz podgląd innych produktów oszczędnościowych.

     

    • Kredyty - wybierając tę zakładkę zweryfikujesz dane dotyczące Twoich kredytów, harmonogramu spłat, historii rachunków kredytowych.

     

    • Wnioski - w zakładce tej znajdują się wnioski dotyczące kart i kredytów, które możesz wysłać do Banku z wykorzystaniem szyfrowanego połączenia.

     

    • Zarządzanie Finansami ma pomóc klientom BGŻ BNP Paribas w nadzorowaniu swoich finansów. Usługa ”Zarządzanie Finansami” jest ściśle powiązana z ROR-em, będzie analizować realizowane transakcje użytkownika – zarówno te dokonywane kartami płatniczymi, jak i operacje przeprowadzane na kontach oszczędnościowych i osobistych. Wszystkie transakcje będą przypisywane do odpowiedniej kategorii wydatków i przychodów. Nowa usługa sortuje wydatki użytkownika do odpowiedniej kategorii dzięki odpowiedniemu algorytmowi.

    Struktura wydatków i wpływów klienta jest przedstawiana w formie wykresów. 
    Usługa ma pomóc w lepszym zarządzaniu osobistymi finansami, kontroli wydatków, a także poszukiwaniu dodatkowych źródeł oszczędności w budżecie domowym.

    Ponadto, w Pl@net dostępne są dodatkowe funkcje, do których łącza znajdują się na szarej dolnej lub górnej belce w systemie:

    • Kontakt - Masz pytania, skontaktuj się z nami
    • Aktualności - informacje przeznaczone dla użytkowników Pl@net
    • Kursy walut - aktualne kursy walut: kupno, sprzedaż, kurs średni NBP
    • Bezpieczeństwo systemu - informacje na temat zastosowanych w nowym Pl@net mechanizmów zapewniających bezpieczeństwo systemu oraz zasad bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej
    • Pytania i odpowiedzi - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami
    • Pomoc Wyłącz/Włącz - funkcja pozwalająca na włączanie i ukrywanie modułu pomocy
    • English/Polski - funkcja pozwalająca na zmianę wersji językowej
  • PayU Express

    Od teraz Klienci Banku BGŻ BNP Paribas mogą płacić za zakupy w sieci jednym kliknięciem dzięki usłudze:

     

    ZOBACZ INSTRUKCJĘ WIDEO

     

     

    Najnowsza formuła e-przelewu stworzona przez PayU, najpopularniejszego w Polsce dostawcę płatności internetowych, jest już dostępna dla Klientów Banku BGŻ BNP Paribas.

    Szybkie e-przelewy w modelu PayU Express są możliwe dzięki powiązaniu konta w PayU z rachunkiem bankowym klienta. Transakcje PayU Express są bezpłatne i obciążają bezpośrednio wskazane konto bankowe, ale nie wymagają logowania do bankowości internetowej co skraca proces płatności nawet do 1,5 sekundy.

     

    Kupuj szybciej - płać wygodniej!

    Przelew w modelu PayU Express umożliwia klientom banku zalogowanym w PayU wykonanie płatności za zakupy jednym kliknięciem na Allegro oraz w kilku tysiącach sklepów internetowych współpracujących z PayU.

     

    WIĘCEJ INFORMACJI 

     

     

    Aby dokonać płatności PayU Express w Internecie wystarczy więc zalogować się do konta PayU i tam kliknąć „Płacę”.

     

    Jak włączyć przelew PayU Express w banku?

    1. Kupując przedmiot na Allegro lub w sklepie internetowym wybierz konto PayU jako metodę płatności.
    2. Zaloguj się do konta PayU.
    3. Wybierz BNP Paribas, Zaloguj się do banku.
    4. Podczas wykonywania przelewu zaznacz na stronie banku, że chcesz włączyć usługę PayU Express.
    5. Po wykonaniu przelewu otrzymasz komunikat i e-mail z potwierdzeniem 
      aktywowania usługi PayU Express.

     

    Jak płacić przelewem PayU Express?

     

    1. Kupując przedmiot na Allegro lub w sklepie internetowym wybierz konto PayU jako metodę płatności.
    2. Zaloguj się do konta PayU.
    3. Kliknij „Płacę”.
  • e-Płatność

    To usługa umożliwiająca błyskawiczne przelewy bez ręcznego wprowadzania danych o transakcji i odbiorcy. Za pomocą e-płatności możesz płacić w sklepach i na aukcjach internetowych oraz dokonać płatności za faktury elektroniczne " to doskonałe rozwiązanie dla osób, które dokonując płatności nie chcą podawać numeru karty płatniczej.

    Usługa polega na pełnej integracji zakupu dokonanego w sklepie internetowym z rachunkiem bankowym. 
    Podczas finalizowania zakupu, wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie - w ten sposób nie musisz sprawdzać numerów rachunków, nazw sklepów itd. 

    „e-płatność” działa w prosty sposób:

    1. Płacąc za towary zgromadzone w koszyku internetowego sklepu lub serwisu wybierasz opcję BNP Paribas e-płatność
    2. Po wybraniu tej opcji zostaniesz przeniesiony do bankowości internetowej Pl@net/Biznes Pl@net.
    3. Logujesz się, a wszelkie szczegóły przelewu zostaną wypełnione automatycznie, trzeba tylko zatwierdzić przelew kodem SMS.
    4. Na Twoim koncie zakładana jest blokada na kwotę zakupu, transakcje realizowane bankowości internetowej BNP Paribas są zabezpieczone połączeniem szyfrowanym SSL.
    5. W dowolnym momencie możesz zrezygnować z przeprowadzenia płatności (opcja Anuluj).

    „e-płatność” to usługa dla Ciebie i dla Firmy - zakupy w Internecie możesz robić indywidualnie lub na potrzeby firmy. Możliwość wystawiania faktur leży po stronie wybranego sklepu internetowego. 

    Ochrona prywatności - Twój osobisty numer indentyfikacyjny , hasło oraz stan rachunku nie są widoczne dla sklepu internetowego. Bank nie otrzymuje informacji o tym co kupujesz, a jedynie jaką kwotę płacisz za zakupy. 

    Pamiętaj!, aby przed dokonaniem zakupu zadbać o wystarczającą ilość środków na Twoim koncie. 
    Odwołanie transakcji jest możliwe jedynie w sklepie, w którym realizowany był zakup. 


    W ramach usługi „e-płatność” współpracujemy z: Blue Media S.A. . 

    Poniżej lista firm w których będziesz mógł wykonać e-płatność: 

    Masowi wystawcy faktur 

    Płatność internetowa za faktury elektroniczne wystawione przez Netia S.A.: 

    KLIKNIJ TUTAJ

    Płatność internetowa za faktury elektroniczne wystawione przez Vectra S.A.: 

    KLIKNIJ TUTAJ

    Płatność internetowa za faktury elektroniczne wystawione przez Cyfrowy Polsat S.A.: 

    KLIKNIJ TUTAJ

    Płatność internetowa za faktury elektroniczne wystawione przez Energa S.A.: 

    KLIKNIJ TUTAJ

    Płatność internetowa za faktury elektroniczne wystawione przez Telekomunikację Polską S.A.: 

    KLIKNIJ TUTAJ

    Płatność internetowa za faktury elektroniczne wystawione przez TAURON Polska Energia S.A.: 

    KLIKNIJ TUTAJ

    Płatność internetowa za faktury elektroniczne wystawione przez RWE Polska: 

    KLIKNIJ TUTAJ

    Płatność internetowa za faktury elektroniczne wystawione przez UPC: 

    KLIKNIJ TUTAJ

    Ubezpieczenia 

    KLIKNIJ TUTAJ

    Turystyka 

    KLIKNIJ TUTAJ
     

     

    Nie masz jeszcze Planet? Już dziś zawnioskuj o system! 
    Aby zostać użytkownikiem systemu Pl@net należy udać się do oddziału. Dodatkowych informacji udzielą Ci konsultanci Centrum Telefonicznego pod numerem 801 367 847 lub (+48 22) 566 93 00.

  • Doładowanie telefonu

    Doładowania prepaid w systemie Pl@net to prosty i szybki sposób na doładowanie konta Twojego telefonu komórkowego. 

    Jak doładować konto w telefonie komórkowym poprzez Pl@net? 

    krok 1

     

    Po zalogowaniu do systemu Pl@net z modułu „Płatności ” wybierz kafelek „Doładowanie telefonu”.

    krok 2 
    Otworzy Ci się formatka „Nowe doładowanie”. Na tym etapie wypełnisz pola niezbędne do wykonania doładowania.

    • Wybierz rachunek, z którego chcesz wykonać przelew
    • Podaj dwa razy numer telefonu komórkowego, który ma zostać zasilony
    • Wybierz operatora sieci komórkowej
    • Podaj kwotę doładowania, o jaką ma zostać zasilone konto telefonu

    krok 3 
    Po podaniu wszystkich niezbędnych danych, zaakceptuj regulamin doładowania. Następnie możesz zatwierdzić i zrealizować doładowanie telefonu komórkowego. 

    Szablon płatności dla doładowania telefonu komórkowego

    Dla Twojej wygody wprowadziliśmy możliwość stworzenia szablonu doładowania. Dzięki temu unikniesz wypełniania za każdym razem tych samych danych. W trakcie wykonywania operacji, zaznacz opcję „Zapisz jako nowy szablon płatności”, nadaj mu nazwę, a zostanie on zapamiętany w systemie. Następnym razem, gdy zechcesz doładować konto telefonu, wystarczy, że w kroku 2 wybierzesz w polu „Użyj szablonu odbiorcy prepaid” szablon, który ma zostać użyty i zatwierdzisz dyspozycję. 

    Podczas tworzenia nowego szablonu doładowania telefonu bądź modyfikowania już istniejącego możesz określić, czy realizacja doładowań telefonu z wykorzystaniem tego szablonu będzie wymagała autoryzacji. Aby szablon stał się szablonem zaufanym, podczas jego tworzenia lub modyfikacji należy zaznaczyć NIE przy polu "czy wykonanie przelewu wymaga autoryzacji?". Dzięki temu, raz zdefiniowany i zatwierdzony kodem SMS lub podpisem elektronicznym szablon doładowania telefonu może być używany bez konieczności każdorazowej autoryzacji dyspozycji realizowanej z tego szablonu. 

    W przypadku pytań prosimy o kontakt z Centrum Telefonicznym pod numerem 801 367 847 lub (+48 22) 566 9300

    Regulamin doładowania telefonu

  • Metoda logowania i autoryzacji transakcji

    System Pl@net oferuje dwie równoważne metody logowania i autoryzacji:

    • Logowanie przy użyciu hasła maskowanego + autoryzacja kodami SMS

    Logowanie hasłem maskowanym + autoryzacja transakcji kodem SMS

    Metoda oparta na hasłach maskowanych i kodach SMS to:

    • Mobilność - możesz logować się do systemu z dowolnego komputera
    • Wygoda - do realizacji transakcji wystarczy tylko posiadać przy sobie telefon komórkowy; akceptacja transakcji następuje po wpisaniu kodu otrzymanego SMSem.

    Hasło maskowane umożliwia logowanie się do bankowości internetowej z wielu komputerów. Należy jednak pamiętać, iż Bank ostrzega przed logowaniem się do systemu z komputerów niezaufanych. Hasło maskowane nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych komponentów na komputerze.

    W celu zalogowania się do systemu należy podać nazwę użytkownika (login), a następnie wpisać żądane znaki z hasła.

    UWAGA: System wymaga podania tylko niektórych znaków z hasła, resztę maskuje. Przy każdym kolejnym logowaniu inne znaki będą wymagane. Jeżeli zamaskowane są końcowe znaki z hasła, nie będą one widoczne, przez co hasło może wydawać się krótsze.



    W celu zautoryzowania transakcji, system zażąda wpisania kodu, jaki zostanie przesłany na zdefiniowany wcześniej nr telefonu komórkowego w formie wiadomości SMS. Dla każdej dyspozycji generowany jest oddzielny kod. Każdy SMS z kodem będzie dodatkowo zawierał parametry autoryzowanej operacji (założenie lokaty, wysłanie wniosku, podpisanie przelewu, itp.).

    Jak zmienić metodę logowania i autoryzacji na hasło maskowane?

    1. Zaloguj się do systemu.
    Wybierz Mój Profil, a następnie kafelek Zarządzanie Pl@net.

    2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.

    Nowa metoda będzie obowiązywała od kolejnego logowania do systemu.

     

  • Przelew natychmiastowy- nowa usługa w Pl@net
    • Dostępność
      Bank realizuje i odbiera Przelewy natychmiastowe w godz. 6.00-20.00 w Dni Robocze zgodnie z Tabelą dostępności Przelewów natychmiastowych.
    • Realizacja 
      W kilka minut w banku odbiorcy. 
      Maksymalna kwota Przelewu natychmiastowego realizowanego przez Bank w Systemie Pl@net wynosi 20 000 złotych. 
      Maksymalna kwota Przelewu natychmiastowego realizowanego przez Bank w Mobile Pl@net wynosi 5 000 złotych. Tabela dostępności Przelewów natychmiastowych w systemie Express Elixir 
    • Dokumenty do pobrania 
      W kilka minut w banku odbiorcy. 
      Regulamin Realizacji Przelewów Natychmiastowych 
      Maksymalna kwota Przelewu natychmiastowego realizowanego przez Bank w Mobile Pl@net wynosi 5 000 złotych. Tabela dostępności Przelewów natychmiastowych w systemie Express Elixir 

    Przelew natychmiastowy jest realizowany na podstawie Regulaminu Realizacji Przelewów Natychmiastowych po jego zaakceptowaniu przez Posiadacza i zleceniu przelewu. Wyrażenie zgody na skorzystanie z usługi przelewu natychmiastowego na ww. zasadach następuje poprzez wybranie opcji przelewu natychmiastowego, naciśnięcie przycisku „Wyślij” w Bankowości Internetowej Pl@Net oraz zlecenie i zatwierdzenie tego przelewu

    UWAGA! Realizacja przelewu natychmiastowego wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty określonej w Regulaminie. Wysokość opłaty zostanie wskazana na ekranie przed zatwierdzeniem/autoryzacją transakcji do realizacji. Przed wyrażeniem zgody zapoznaj się z treścią Regulaminu.


Skrócony przewodnik dla Klienta

Dowiedz się, jak aktywować kartę czy zalogować się do bankowości internetowej i mobilnej.

 

Pobierz przewodnik

Jak skorzystać z systemu Pl@net?

W oddziale Banku

Znajdź oddział

Zadzwoń do nas

801 321 123

+48 22 134 00 00

Opłata wg taryfy Operatora

Wymagania techniczne

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania o system?
Sprawdź pytania i odpowiedzi

SPRAWDŹ

Dokumenty do pobrania

 
Skrócona instrukcja obsługi Pl@net
 
Podręcznik użytkownika systemu Pl@net

Zobacz również

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń