Bank zmieniającego się świata
Oferta
Sygma Online

Zarządzaj swoją kartą kredytową przez internet

Zapytaj o produkt
Produkt dostępny:
Telefon

Poznaj korzyści Sygma Online

Dzięki Sygma Online można:

Aby uzyskać dostęp do Sygma Online

1
Zadzwoń do Działu Call Center

Zadzwoń do Działu Call Center

(22) 256 47 89*
od pon. do pt. w godz. 8.00-20.00 

*koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora 

2
Jeśli znasz identyfikator i hasło

Jeśli znasz identyfikator i hasło

Jeśli znasz identyfikator Klienta i hasło do automatycznego systemu Obsługi Klienta wybierz opcję „1”, podaj hasło i wybierz opcję „4” 

3
Jeśli nie znasz identyfikatora lub hasła

Jeśli nie znasz identyfikatora lub hasła

Jeśli nie znasz Identyfikatora lub hasła do Systemu Obsługi Klienta wybierz opcję „0” i poproś konsultanta o podanie identyfikatora oraz nadanie hasła jednorazowego do Sygma Online

4
Zaloguj się korzystając z hasła tymczasowego

Zaloguj się korzystając z hasła tymczasowego

Zaloguj się korzystając z hasła jednorazowego, a następnie system poprosi Cię o zmianę hasła

Bezpieczeństwo

Bank BGŻ BNP Paribas stosuje nowoczesne zabezpieczenia swoich systemów i stron internetowych. Prosimy o zapoznanie się z podstawowymi wskazówkami, dzięki którym korzystanie z Twojego konta będzie maksymalnie bezpieczne.

  • I. Bezpieczne logowanie

    Do serwisu Sygma Online loguj się ze strony głównej www.bgzbnpparibas.pl bądź ze strony Sygma Online https://Online.sygmabank.pl, wpisując właściwy adres bezpośrednio do okna przeglądarki.

    Przed wpisaniem danych logowania:

    1. sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https, który oznacza bezpieczne połączenie,

    2. sprawdź, czy w przeglądarce internetowej (w pasku adresu lub w pasku stanu w dolnej części ekranu) znajduje się symbol kłódki. Oznacza to, że sesja jest szyfrowana protokołem TLS. Dzięki temu zapewniona jest poufność transmisji danych między Bankiem a Twoją przeglądarką,

    3. jeśli chcesz mieć pewność, że połączenie jest bezpieczne, kliknij dwa razy na ikonę kłódki. Sprawdź ważność certyfikatu i czy został wydany dla "BGŻ BNP Paribas S.A.". Jeśli symbol kłódki jest niewidoczny albo certyfikat nie jest wystawiony dla BGŻ BNP Paribas, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Call Center.

    4. W trakcie korzystania z serwisu Sygma Online nie otwieraj innych okien lub zakładek przeglądarki oraz nie korzystaj z poczty elektronicznej.

    5. Pamiętaj, by po zakończeniu korzystania wylogować się z serwisu poprzez kliknięcie przycisku „Wyloguj” w celu zakończenia rozpoczętej sesji.

  • II. Bezpieczne postępowanie z danymi do logowania

    Każdy Klient Serwisu Sygma Online dysponuje osobistym Identyfikatorem Klienta i Moim Hasłem, dzięki czemu użytkownik ma dostęp tylko do swojego konta.

    Hasło znane jest tylko Tobie. Nadawanie przez BGŻ BNP Paribas, przekazywanie i odzyskiwanie Identyfikatora Klienta i hasła odbywa się z zachowaniem odpowiednich reguł bezpieczeństwa.

    Regularnie zmieniaj swoje hasło dostępu.

    W przypadku trzykrotnego podania błędnego hasła, dostęp do Twojego konta jest zawieszany na 5 minut. Po odczekaniu tego czasu można ponowić próbę zalogowania. Po kolejnym trzykrotnym błędnym podaniu hasła, dostęp do konta znów jest zawieszany na 5 minut.

    Po 9 z rzędu niedanej próbie zalogowania do systemu, dostęp do konta jest blokowany. W celu odblokowania konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

    Po zalogowaniu można sprawdzić ostatnie daty poprawnego i niepoprawnego logowania. W ten sposób można zweryfikować, czy niepowołana osoba nie zalogowała się do Twojego konta.

    W sektorze bezpieczeństwa znajdziesz informacje o dacie i godzinie ostatniego zalogowania do serwisu Sygma Online. Jeśli podano błędne hasło, które uniemożliwiło zalogowanie - data i czas tego zdarzenia również będą widoczne w tym miejscu.

    Pamiętaj, aby nie podawać Identyfikatora Klienta, hasła lub numeru Twojego rachunku osobom dzwoniącym i podającym się za pracownika Banku. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zweryfikuj je dzwoniąc do Call Center BGŻ BNP Paribas.

    Informujemy, że Bank BGŻ BNP Paribas nigdy nie wysyła:

    • e-maili wymagających podania danych osobowych Klientów, Identyfikatora Klienta lub haseł,
    • linków do stron Banku oraz do Serwisu Sygma Online oraz wszelkich stron, gdzie rzekomo ma nastąpić weryfikacja lub aktualizacja danych Klienta. Prosimy o pilne zgłaszanie takich przypadków do Banku.
  • III. Bezpieczny komputer

    Dbaj o swój komputer i jego oprogramowanie:

    Sprawdź, czy masz aktualne oprogramowanie antywirusowe, zaporę sieciową (firewall) oraz oprogramowanie antyspyware.

    Upewnij się, że masz zainstalowane najnowsze aktualizacje systemu operacyjnego.

    Sprawdź, czy korzystasz z najbardziej aktualnej wersji przeglądarki internetowej.

    Instaluj tylko oryginalne oprogramowanie, pliki pobieraj wyłącznie z oficjalnych stron twórców oprogramowania.

    Chroń swoje konto pocztowe przed spamem i nie otwieraj załączników od nieznanych nadawców.

Masz pytania dotyczące Sygma Online?

Zadzwoń do nas

801 100 600

+48 22 201 37 00

Centrum Telefoniczne dostępne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

Zobacz również

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń