Bank zmieniającego się świata
Oferta
Jak przenieść konto

Przeniesiemy konto za Ciebie

Skontaktuj się
Produkt dostępny:
Oddziały

Jakie dokumenty będą mi potrzebne?

  • Żeby otworzyć konto osobiste należy okazać jedynie dowód osobisty lub paszport
  • Aby poinformować pracodawcę o zmianie rachunku wystarczy znać jego adres - Bank BGŻ BNP Paribas poinformuje wskazaną instytucję o zmianach; w przypadku świadczeń ZUS należy wskazać również numer świadczenia
  • Do przeniesienia zleceń stałych potrzebne są dane odbiorców (wyłącznie nazwa i numer rachunku)
  • Do przeniesienia poleceń zapłaty potrzebne są dane wierzycieli oraz identyfikator płatności

Jak przebiega proces przeniesienia konta do Banku BGŻ BNP Paribas

1
Pełnomocnictwo dla banku

Pełnomocnictwo dla banku

Klient udziela pełnomocnictwa dla nowego banku do:

  • Przeniesienia konta
  • Przeniesienia zleceń stałych/poleceń zapłaty
  • Zamknięcia konta w dotychczasowym banku (w zależności od decyzji Klienta)
2
Skanowanie i przesyłanie

Skanowanie i przesyłanie

Wniosek i pełnomocnictwo Klienta są skanowane i przesyłane przez Ognivo (Krajowa Izba Rozliczeniowa) - proces ten trwa maksymalnie 7 dni

 

3
Działania dotychczasowego banku

Działania dotychczasowego banku

Dotychczasowy bank jest zobowiązany:

  • Przygotować i wysłać do nowego banku wymagane informacje o usługach
  • Przenieść całość lub część salda
  • Zamknąć rachunek (w zależności od decyzji Klienta)
4
Przypadek braku możliwości przeniesienia konta

Przypadek braku możliwości przeniesienia konta

W przypadku braku możliwości przeniesienia konta, dotychczasowy bank kontaktuje się bezpośrednio z Klientem oraz przekazuje informacje do nowego banku

Dokumenty do pobrania

 
WNIOSEK O PRZENIESIENIE RACHUNKU
 
PEŁNOMOCNICTWO DLA BGŻ BNP PARIBAS S.A. W CELU REALIZACJI CZYNNOŚCI PRZENIESIENIA RACHUNKU OSZCZĘDNOŚCIOWO-ROZLICZENIOWEGO
 
PRZENOSZENIE RACHUNKÓW BANKOWYCH - PRZEWODNIK DLA KLIENTA PRZYGOTOWANY PRZEZ ZWIĄZEK BANKÓW POLSKICH

Zobacz również

  • Bank BGŻ BNP Paribas stosuje zasady Rekomendacji Związku Banków Polskich, dotyczącej dobrych praktyk w zakresie przenoszenia rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych dla Klientów indywidualnych 
  • Rekomendacja ma na celu ułatwienie Klientom przenoszenie kont osobistych/ usług płatniczych do innych banków
  • Zgodnie z zasadami Rekomendacji Klient ma prawo do otrzymania rzetelnej i bezpłatnej informacji o procedurze przenoszenia rachunku zarówno w nowym, jak i dotychczasowym banku
  • Sposób przekazywania informacji między bankami gwarantuje bezpieczeństwo danych Klienta
  • Przenoszenie odbywa się według ustalonych zasad

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń