Bank zmieniającego się świata
Oferta
Konto Optymalne z Aplikacją GOmobile

Nr 1 w rankingach kont osobistych

Otwórz konto, płać mobilnie i zbieraj złote w promocji Mobilna Premia!​2

Otwórz konto
Kontakt z Doradcą
Produkt dostępny:
Online
Oddziały
Telefon

Konto Optymalne – nr 1 w rankingach kont bankowych 

Płać mobilnie i zbieraj złote – nawet do 300 zł rocznie!

Płać mobilnie i zbieraj złote – nawet do 300 zł rocznie!

 

Otwórz Konto, w dniach 26.10-29.12.17 r. przystąp do promocji „Mobilna Premia”2 i zacznij korzystać z płatności mobilnych, by otrzymać zwrot nawet do 300 zł w ciągu 12 miesięcy od przystąpienia do Promocji.  

Za płatność mobilną otrzymasz 1 zł (maks. do 25 zł/miesiąc).3

Złotówki za transakcje wykonane w danym miesiącu kalendarzowym trafią na Twoje konto 8. dnia następnego miesiąca!

OTWÓRZ KONTO

Teraz Konto znosi złote – ZARABIAJ, PŁACĄC MOBILNIE  

Z KONTEM ZYSKUJESZ MOŻLIWOŚĆ Korzystania Z NOWEJ APLIKACJI Mobilnej BANKU BGŻ BNP Paribas –  GOmobile

 

 

GOmobile – prosta w obsłudze aplikacja na telefon, dzięki której możesz robić przelewy i załatwiać najważniejsze sprawy gdziekolwiek jesteś!

  • Bezpieczne logowanie – odciskiem palca lub PINem
  • Łatwe i bezpieczne przelewy
  • Podgląd stanu konta bez konieczności logowania
  • Szybkie przelewy do ulubionych odbiorców
     

Get it on Google play     Download on the App Store  

Zobacz, jak łatwo pobrać i aktywować GOmobile

 

Zobacz, jak łatwo wykonać przelew z GOmobile

 

Zamów rozmowę z doradcą

Jak założyć konto bez wychodzenia z domu?

 

Wniosek o założenie Konta Optymalnego można złożyć szybko i wygodnie przez Internet.

Zobacz krótki film, który w prosty sposób wyjaśni:

  • na co warto zwrócić uwagę przy wypełnianiu wniosku
  • co należy do niego dołączyć
  • w jaki sposób przekażemy Ci umowę do podpisu 

 

OTWÓRZ KONTO 

WYBIERZ WYGODNY DLA CIEBIE SPOSÓB OTWARCIA KONTA

Oddział

Oddział

1. Udaj się do najbliższego oddziału Banku BGŻ BNP Paribas.

Znajdź oddział

2. Nasz Doradca pomoże Ci wybrać optymalne dla Ciebie konto lub udzieli dodatkowych informacji.
3. Doradca przygotuje umowę, którą możesz podpisać na miejscu.

Online

Online

1. Wypełnij wniosek online. Wcześniej przygotuj zdjęcie lub skan obu stron dowodu osobistego.

Wypełnij wniosek w KILKA minut

2. Nasz Konsultant oddzwoni w celu potwierdzenia Twoich danych nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego.
3. Kurier dostarczy Ci umowę do podpisania, login do bankowości internetowej oraz kartę płatniczą z instrukcją nadania PIN.

Telefon

Telefon

1. Zadzwoń do nas:
22 548 29 05 
Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00
(Koszt połączenia wg stawki operatora)

2. Nasz Konsultant potwierdzi z Tobą wszystkie niezbędne dane i przygotuje Umowę.
3. Kurier dostarczy Ci umowę do podpisania, login do bankowości internetowej oraz kartę płatniczą z instrukcją nadania PIN.

Dokumenty

 
Taryfa Prowizji i Opłat
 
Umowa ramowa
 
Regulamin promocji „Mobilna Premia”

mamBonus

Pakiet korzyści mamBonus

Z kartą debetową otrzymujesz rabaty

Program mamBONUS to pakiet benefitów przygotowanych dla klientów Banku BGŻ BNP Paribas.

Dokonując płatności kartą debetową wydaną do Konta Optymalnego, masz możliwość korzystania z oferty rabatowej u wybranych partnerów programu mamBONUS

Lista partnerów

 


Skrócony przewodnik dla Klienta

Dowiedz się, jak aktywować kartę czy zalogować się do bankowości internetowej i mobilnej.

POBIERZ PRZEWoDNIKOTWÓRZ KONTO 

1Lista bankomatów Grupy BNP Paribas i Global Alliance znajduje się tutajBrak opłat za wypłaty z bankomatów za granicą odnosi się do opłat pobieranych przez Bank BGŻ BNP Paribas. Niezależnie od opłat Banku BGŻ BNP Paribas właściciel bankomatu może pobrać dodatkową opłatę – w takim przypadku odpowiednia informacja wyświetlana jest na ekranie bankomatu.

2Promocja „Mobilna Premia” obowiązuje w okresie od 26 października 2017 r. do 29 grudnia 2017 r. i dostępna jest dla konsumentów posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, którzy nie są lub nie byli przez ostatnie 36 miesięcy posiadaczem/współposiadaczem konta osobistego w Banku. W ramach promocji Klient, w okresie 12 miesięcy od dnia przystąpienia do promocji, korzysta z przyznawanej przez Bank premii w wysokości 1 zł za Transakcję Mobilną2, którą obciążono Konto Osobiste (przy transakcjach GOmobile na ten sam rachunek w danym miesiącu premia wypłacana jest tylko za pierwszą transakcję). Premia wynosi maksymalnie 25 zł w miesiącu kalendarzowym, tj. do 300 zł w ciągu 12 miesięcy kalendarzowych. Warunkiem uzyskania premii jest spełnienie następujących warunków w okresie promocji, tj. od 26 października 2017 r. do 29 grudnia 2017 r.: 1) zaakceptowanie Regulaminu promocji i złożenie wniosku o otwarcie Konta Osobistego w planie taryfowym Konto Optymalne, Konto Maksymalne, Konto Premium, o kartę do tego Konta i dostęp do systemu bankowości internetowej w oddziale Banku/za pośrednictwem strony internetowej Banku/telefonicznie, a także wyrażenie zgody na przesyłanie na swój adres e-mail dokumentów lub informacji związanych z realizacją umów zawartych z Bankiem (e-korespondencja), 2) zawarcie indywidualnej Umowy w zakresie objętym wnioskiem. Szczegóły w Regulaminie Promocja „Mobilna Premia”.

3Premia naliczana od Transakcji Mobilnej w wysokości co najmniej 1 zł w postaci: 1) Transakcji Aplikacją Mobilną GOmobile z wyjątkiem płatności poprzez system BLIK i założenia lokaty, z zastrzeżeniem, że przy transakcjach GOmobile wykonanych na ten sam rachunek w danym miesiącu premia wypłacana jest tylko za pierwszą transakcję, 2) Transakcji Android Pay, 3) Transakcji MasterPass w ramach usługi Cyfrowego Portfela Banku „e-Portfel”. Premia nie jest wypłacana, jeżeli Umowa w zakresie Konta zostanie rozwiązana przed terminem wypłaty Premii.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń