Bank zmieniającego się świata
Oferta
Blik

korzystaj szybko
i wygodnie

Loteria Blikomania
Produkt dostępny:
Online

BLIK to nowa usługa płatnicza dostępna w aplikacji mobilnej GOmobile na smartfony z systemem Android i iOS.

To wygodna metoda płatności z wykorzystaniem kodów Blik dzięki której:

  • wypłacisz pieniądze z bankomatu
  • zapłacisz w sklepach internetowych i stacjonarnych

 

Aby skorzystać z BLIKA pobierz bezpłatnie aplikację GOmobile i aktywuj usługę BLIK

JAK ŁATWO KORZYSTAĆ Z BLIKA?

Jak łatwo wypłacić blikiem z bankomatu BGŻBNPParibas

Jak wypłacić BLIKiem z bankomatu?

 

Na ekranie bankomatu wskaż BLIK jako sposób wypłaty gotówki

  • Wygeneruj kod BLIK klikając na ikonę BLIK w aplikacji mobilnej. Możesz to zrobić bez zalogowania
  • Wpisz wygenerowany kod BLIK na klawiaturze w bankomacie
  • Zatwierdź płatność w aplikacji mobilnej. Możesz zostać poproszony o podanie PIN-u aplikacji.
Jak łatwo płacić Blikiem z BGŻBNPParibas robiąc zakupy w internecie

Jak płacić BLIKiem w sklepie internetowym?

 

W sklepie internetowym wybierz płatność BLIKiem

  • Wygeneruj kod BLIK klikając na ikonę BLIK w aplikacji mobilnej. Możesz to zrobić bez zalogowania.
  • Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie płatności w sklepie internetowym
  • Potwierdź płatność w aplikacji mobilnej 

Jak płacić BLIKiem w sklepie stacjonarnym?

Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić kodem BLIK.

Aktywacja Blika w 3 prostych krokach

1
Logujesz sie do aplikacji mobilnej

zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile

2
włączenie usługi

wejdź w opcję > BLIK Włączenie i wyłączenie usługi

3
aktywuj usługę Blik

wybierz opcję Aktywuj usługę BLIK

oraz zaakceptuj Regulamin Usługi BLIK. 

POBIERZ APLIKACJĘ GOmobile I KORZYSTAJ Z BLIKA

 

 

GOmobile – prosta w obsłudze aplikacja na telefon, dzięki której możesz korzystać z BLIKA, robić przelewy i załatwiać najważniejsze sprawy gdziekolwiek jesteś!

  • Bezpieczne logowanie – odciskiem palca lub PINem
  • Łatwe i bezpieczne przelewy
  • Podgląd stanu konta bez konieczności logowania
  • Szybkie przelewy do ulubionych odbiorców

Pobierz aplikację na telefon:

Dla telefonów z systemem Android

 

Get it on Google play  

Najczęściej zadawane pytania

  • Co to jest BLIK?

    BLIK to metoda płatności oferowana przez Polski Standard Płatności sp. z o.o. udostępniana bankom z wykorzystaniem kodów cyfrowych. BLIK umożliwia płatności w internecie, wypłaty z bankomatów oraz płatności w sklepach oznaczonych logo BLIK. Rozwiązanie jest bezpieczne i bardzo wygodne. Do korzystania z BLIKA potrzebna jest jedynie aplikacja mobilna GOmobile.

  • Do czego mogę wykorzystać BLIK?

    BLIKIEM możesz płacić za zakupy w sklepach tradycyjnych i internetowych, wypłacać środki z bankomatów.

  • Jak aktywować BLIK?

    BLIK jest domyślnie aktywny w aplikacji mobilnej. Wystarczy pobrać nową wersję systemu. Jeśli BLIK nie jest aktywny, można aktywować go w aplikacji mobilnej GOmobile.

  • Do jakiej kwoty mogę korzystać z BLIKA?

    Maksymalne dzienne Limity BLIK – limity transakcji zlecanych z aplikacji mobilnej

    Limity kwotowe:

    • Limit dla transakcji BLIK w terminalach POS: 500 zł
    • Limit dla transakcji BLIK internetowych: 5000 zł
    • Limit dla wypłat BLIK z bankomatów: 2000 zł

     

    Limit ilościowy:

    • Limit dla Transakcji BLIK w aplikacji mobilnej uruchamianej bez użycia Kodu PIN dla aplikacji mobilnej: 3
  • Ile to kosztuje?

    Bank nie pobiera opłat za korzystanie z BLIKA. Nie ma też opłat za transakcje bezgotówkowe BLIK. Za wypłaty z bankomatów z użyciem Kodu BLIK w okresie od 6 października 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. obowiązuje opłata 0,00 PLN.

  • Czy to bezpieczne?

    Wykonanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do telefonu na którym zainstalowana jest aplikacja bankowa. Każda transakcja jest potwierdzana na telefonie. Możliwość wykonania płatności BLIKIEM z wykorzystaniem kodów BLIK, bez podawania PIN, jest ograniczona do 3 transakcji na kwotę maksymalną 50 zł.

  • Czy poszczególne funkcje systemu BLIK są identyczne w każdym banku?

    Każdy bank udostępnia podstawowe funkcje systemu, takie jak generowanie kodu służącego do przeprowadzania transakcji w terminalach płatniczych, bankomatach czy internecie. Dostępność innych funkcji zależy od decyzji Banku. Limity transakcji BLIK ustalane są przez banki indywidualnie.

  • Czy mogę korzystać z BLIKA podczas pobytu za granicą?

    Nie. Płatności BLIK mogą być wykorzystywane tylko na terenie Polski.

  • Czy mogę korzystać równolegle z wielu aplikacji mobilnych BLIK przypisanych do tego samego telefonu?

    Tak, możesz korzystać z aplikacji różnych banków, które oferują płatności BLIK.

  • Czy pełnomocnik do rachunku może korzystać z BLIKA?

    Nie, pełnomocnik do rachunku nie może korzystać z BLIKA.

Rozwińzobacz mniej

bezpieczeństwo 

Korzystanie z BLIKa jest bezpieczne - zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń – więcej o GOmobile.

Aby zalogować się do aplikacji mobilnej GOmobile należy podać kod PIN nadany w trakcie aktywacji.

Dokumenty

 
Regulamin Usługi BLIK

Zobacz również

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń