Bank zmieniającego się świata

Nowe menu głosowe w Centrum Telefonicznym

10/07/2017

Bankowość telefoniczna jest jednym z głównych kanałów kontaktu z Bankiem. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom od 15 lipca 2017 roku wprowadzimy dla Państwa nowe, bardziej intuicyjne menu głosowe w Centrum Telefonicznym Banku BGŻ BNP Paribas.

Mamy nadzieję, że zmiany zwiększą komfort obsługi, a korzystanie z serwisu telefonicznego będzie proste i wygodne.  

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń