Bank zmieniającego się świata

W Banku BGŻ BNP Paribas S.A. zależy nam, aby być blisko naszych Klientów i bezpośrednio od nich dowiadywać się, jak ulepszać nasze produkty i usługi, by jeszcze lepiej spełniały ich oczekiwania. Dlatego wszelkie uwagi i opinie Klientów są dla nas bardzo cenne.

Zgłaszanie reklamacji

Jeśli masz zastrzeżenia odnośnie naszych usług, złóż reklamację w wygodnej dla Ciebie formie:

  • elektronicznie – za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Pl@net lub BiznesPl@net  
  • za pośrednictwem formularza internetowego
  • telefonicznie:
    801 321 123 – dla połączeń krajowych
    +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy (Koszt połączenia zgodny ze stawką operatora) 
  • pisemnie na adres:
    Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
    Zespół Obsługi Reklamacji i Opinii Bankowych
    ul. Armii Krajowej 28
    30-150 Kraków
  • osobiście – w dowolnym oddziale Banku. Reklamacja może zostać zgłoszona ustnie lub pisemnie. Listę oddziałów znajdziesz tutaj
     
 
Jak złożyć reklamację w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. - Klienci Indywidualni
 
Jak złożyć reklamację w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. - Klienci Biznesowi i Agro
Rozpatrywanie reklamacji

Zgłoszone reklamacje przekazywane są do naszego doświadczonego zespołu ekspertów zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji, który dba o to, aby reklamacje rozpatrywane były rzetelnie i w najkrótszym możliwym terminie.

Odpowiedź na reklamacje udzielana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani wraz ze wskazaniem:

  • przyczyny opóźnienia,
  • okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy,
  • przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Odpowiedzi na reklamacje udzielamy w formie pisemnej lub za pomocą bankowości internetowej.

Na wniosek Klienta, możemy również udzielić odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany zgodnie z umową.

Odwołania

Jeśli przesłana odpowiedź nie spełniła Państwa oczekiwań lub chcieliby Państwo przekazać dodatkowe informacje do rozpatrzonej sprawy, można się odwołać do Rzecznika Klienta, kierując wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rzecznik.klienta@bgzbnpparibas.pl lub pisemnie na adres: Bank BGŻ BNP Paribas S.A., Rzecznik Klienta, ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa.

Właściwymi dla Banku podmiotami uprawnionymi do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich są:

  1. Arbiter Bankowy przy Związku Banków Polskich,
  2. Rzecznik Finansowy,
  3. Sąd Polubowny działający przy Komisji Nadzoru Finansowego.

 

Bank odmawia wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonym przez inne podmioty niż wymienione w punktach 1-3.

Dodatkowo, w celu rozstrzygnięcia sporów w związku z zawartą internetowo umową, mogą Państwo skorzystać z platformy ODR, dostępnej pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR umożliwia przekazanie przez Klienta skargi podmiotowi zajmującemu się pozasądowym rozwiązywaniem sporów między konsumentami i przedsiębiorcami w ramach Unii Europejskiej.

Niezależnie od powyższego, można wystąpić z powództwem przeciwko Bankowi do właściwego sądu powszechnego.

Adres poczty elektronicznej Banku BGŻ BNP Paribas S.A.: kontakt@bgzbnpparibas.pl

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń